Saturday 20 September 2014

Stoere mand

Ik ga graag op verzoekjes in, dus werd ik erg enthousiast toen mijn ex-schoonzusje aan kwam zetten met een plaatje van een gehaakte fruitmand. Zij wilde erg graag zo'n zelfde fruitmand hebben. Die uitdaging ging ik natuurlijk graag aan!



Voor dit ontwerp heb ik Zpagetti gebruikt van het merk Hoooked. Daarbij gebruik ik een 12mm haaknaald.


Zpagetti is te verkrijgen in allerlei kleuren. De stof / draad die ik gebruikt heb was erg stretchy dus het is even wennen met zo'n dikke haaknaald en rekbare draad. Uiteindelijk maakt dit de mand heel flexibel en kun je hem heel gemakkelijk in de gewenste vorm krijgen.


Een mand te vullen met van alles en nog wat, fruit, bollen wol, speelgoed, waxine lichtjes, etc. 
De mand is ongeveer 30 cm breed.


Het patroon is voor € 1,50 te koop op mijn Ravelry site maar voor wie zo'n stoere mand al helemaal af wil kopen, maak ik er natuurlijk ook een, de kosten bedragen € 30,-



No comments:

Post a Comment